Text Size


ΤΑ ΩΦΕΛΗ ΤΗΣ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ

Η κολύμβηση χαρακτηρίζεται από πάρα πολλούς ιατρούς και παιδαγωγούς  σαν το ιδανικότερο άθλημα που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την κατάσταση της υγείας (ψυχικής και σωματικής)  και την σωματική ανάπτυξη των παιδιών και των  νέων.

... διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

   

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΦΟΡΜΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝΤο Φορμάρισμα είναι η πιο κρίσιμη και ευαίσθητη περίοδος της προετοιμασίας του αθλητή. Πρέπει να αισθάνεται ξεκούραστος για τους αγώνες αλλά ταυτόχρονα δεν πρέπει να χάσει τις προσαρμογές και τα αποτελέσματα της προπόνησης. Προετοιμάζεται ψυχολογικά, δοκιμάζει ζητήματα τακτικής, προσπαθεί να βρίσκει εύκολα ρυθμό αγώνα.

Το φορμάρισμα διαφέρει από άτομο σε άτομο, ιδιαίτερα στους έμπειρους αθλητές. Διαφέρει εάν γίνει χειμώνα ή καλοκαίρι, διαφέρει μεταξύ αθλητών αποστάσεων και ταχυτήτων, μεταξύ μικρής και μεγάλης ηλικίας, στο κολύμπι και στο γυμναστήριο, μεταξύ του προπονημένου και του απροπόνητου αθλητή, σε ασθένεια ή τραυματισμό.

Όσο περισσότερα φορμαρίσματα κάνει ένας κολυμβητής, τόσο μικρότερη βελτίωση θα παρουσιάσει στον αγώνα στόχο της χρονιάς.

... διαβάστε ολόκληρο το άρθρο:

   

ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΣΑ

Οι ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ αγώνες και χρόνοι ΠΟΝΑΝΕ!

Πολλές φορές παρατηρούμε σε αγώνες, κολυμβητές που κολυμπούν διστακτικά το πρώτο κομμάτι της κούρσας. Εάν τους ρωτήσεις γιατί συνέβη αυτό, δύο απαντήσεις θα πάρεις κυρίως : 1) Δεν ένιωθαν σε πολύ καλή κατάσταση ή 2) Θέλησαν να κρατήσουν δυνάμεις ούτως ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της κούρσας στα τελευταία μέτρα και να μην «πεθάνουν». Μέσα μου υπάρχει ένα τεράστιο «ΤΙ;»   

Περισσότερα: ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΣΑ

   
Mobile Version

Login Form